2008-06-26
 18:56:16

Mitt hemmafruliv!

Jag lever ett riktigt hemmafru liv.
Den enda skillnaden är väl att jag jobbar och inte har någon man.
Men ändå.
Jag kan feel the feeling.

Igår åt jag Sushi med Jocke. Mums så gott!
Till efterrätt blev det ett glas rosé och lite fotboll på St. Eriksplan.
Vi trodde att det var Ryssland-Turkiet som spelade.... men det var visst Tyskland-Turkiet.
Jaja. 
Spelar roll!


En sned Jocke med den faaaantastiska Sushin på odenplan.


Idag tog Sara och jag en shoppingtur på stan.
Vi provade skor till förbannelse, butiksbiträdet blev en aning trött på oss
eftersom vi skulle prova allt i alla storlekar.
Det slutade med att vi köpte likadana skor! 
Men vaddå, de är ju perfekta tv-jobb-skor.



Detta är resultatet av dagen shopping.

Massa fynd faktiskt!! En liten ful-snygg väska för 29 spänn liksom.
Jag är supernöjd!

Nu ska jag fortsätta mitt hemmsfru liv med ett glas rosé på Götgatan med
Fia!

(Jag ska faktiskt ha några vita veckor sen... men inte just nu. Okej??)


Sandra

Snygga Converse! Själv införskaffade jag ett par gråa med rosa blommor på för typ ett år sedan, kanske borde börja använda dom. Hehe.



Låter fint med vita veckor, men du, dom får faninte infalla när jag kommer ner! ;)



Kram!


Frida

Ja, visst är de snygga! Å skitbra att jobba i. Plocka fram dina med, de sk ju visst vara inne med blommor! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: