2008-06-19
 11:02:19

Alla kommer vi från Kungsholmen

Igår fick Robban semester.
God vän som jag är så följde jag med honom ut på stureplan och firade det.
Tanken var att jag skulle vara hemma och ta det lungt, eftersom jag ska
till Linköping idag (Sitter på tåget nuuu).
Men va fan, man kan ju ta det lungt när man går ut..... har jag hört.

Kvällen började med att jag tvingade Robban att raka av sig sitt låååånga skägg.
(okej, jag tvingade honom väl inte, men det låter roligare så)

Före - skäggig apa


Efter - Jahaaa... är det såhär du ser ut?
Det fanns en människa bakom skägget


Vi hamnade iallafall på East igår.
Det kom fram en tokpackad kille och drog till med en väldigt sexig raggningsreplik:
"Fy faaaan så full jag äääär"
"Ehh,.. jaha? Vad ska jag göra åt det då hade du tänkt?"
Sen frågar killen vart jag kommer ifrån.
Eftersom jag VET att jag kommer att bo på Kungsholmen i framtiden, så sa
jag att bodde där. Vad spelar det för roll om jag inte gör det ju NU.
"Alla kommer vi från Kungsholmen" sa han och gick.


DETTA mina vänner är humor!
Jag bara älskar alla nödrim! Vad tänkte dem med egentligen????

Vi ses snart Lina! 
I´m on my way!


sandra

kollar man snabbt på bilden på robert så ser det ut som en amish som håller i sin svarta hatt, haha. Jälva humor.



Hoppas du får en fin midsommar darling! Snart kommer jag ner och festar med dig! ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: