2008-07-27
 08:41:53

Godmorgon vänner!

Nu är det bara TVÅ arbetsdagardagar kvar! 
Skönt va! 
Sen är jag LEDIG.... i en dag... 
Men får väl vara glad för det lilla, eller hur?
Sen är det TRE cp-tidiga morgonpass kvar innan
 jag är ledig i 6 härliga dagar! Jippie!

Jag hoppas verkligen på fint väder på tisdag, för i så fall
ska jag och Mr G ligga i Rålis på en filt och slöa.

Igår var jag hundvakt åt min fasters hund. Hon är hur go som helst.
Men problemet med henne är att hon är mer seg på morgonen
än vad JAG är. Hon håller sig hellre i tre dagar än att gå ut med mig.
Jag fick SLÄPA ut henne.
Efter mycket kämpande så lyckades jag iallafall.


Trött hund.

Nu ska jag till jobbet! 
Hoppas det blir lite mer jobb idag än igår.
Igår bestod arbetsdagen av att redigera ett inslag, efter det
satt vi flera timmar i skuggan och åt glass.
Men de är väl inte helt fel de heller....


Thunder

Vill inte verka skadeglad men är inne på andra veckans semester! Åh så jävla skönt - speciellt när man ser andra slita hund. Ser att det rullar på bra för dig. Kul att det går bra för gamla adepter. Hoppas inte höstens skit på företaget sunkar upp livet för dig!



//Lasse D


Anonym

Nej, jag blir inte alls avundsjuk.

Kan man blir lyckligare än mig? Jag får jobba årets varmaste dagar, lördag och söndag, vara ute och svettas ihjäl med kameran, och sen sitta inne i ett mörk redigerinsblock UTAN fönster.

Det är livet det!



Jag får vara kvar på företaget till nyår och i höst så blir jag inlasad! Very god! Sen får vi se om jag får fortsätta nästa år. Jag håller tummar å tår!



Må så gott i solen och drick en sommardrink för mig!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: