2008-07-04
 13:17:06

Mosebacke

Mosebacke igår med jobbet.
Kul att träffa lite nya ansikten som är här för att jobba över sommaren.
Fia såg lite för nykter ut när jag anlände till terassen. Hon satt där med ett vattenglas i 
handen och pratade jobb, jobb och jobb. 
Men superhjälten Frida räddade henne och visade henne vägen till baren.
Där beställdes det lite rött och lite rosé.
Självklart!
Någon stund senare kände vi att det var dags för en mumsig drink på Ljungrens,
så vi gäspade lite och sa att det var dags att tänka på refrängen. 
Vår refräng går såhär: "Ljungrens, Ljungrens, maaassaa goda driiinkar"

I baren så står det en brutalt snygg kille.
Fia: OJ; HAN VAR SNYGG!
Frida: WOW, JAA VERKLIGEN!
Fia: SKITSNYGG KILLE ALLTSÅ!

Vi skrek.
Bartendern vände sig om och tittade.
"Ska ni ha nått eller...?"

Pinsamt AB.

Kvällen gick fort, och eftersom det bara var torsdag så fanns det
inte så många andra alternativ än att hoppa på sista tuben hem där runt ett.
Förvånansvärt så var det nästan bara jag i min vagn.
Då var jag lite busig och smutsade ner sätet mitt emot mig med mina skita,
men fina, skor!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: