2008-07-12
 15:47:45

En kort resumé från Gotland!

HURRA!!
Nu är jag heeeeeemma i min lägenhet!
Fy fan vad skönt!


På väg hem från Gotland
Min kamera innan en direktsändning 

För att summera min vecka på Gotland så har det varit tungt, roligt,
lärorikt, stressigt och lite galet.
Det har faktiskt gått jättebra hela veckan, dock avslutades sista direktsändningen
med att ljudet försvann. Vilket skit!
Tråkig avslutning....
Men som en kollega sa "Vi har gjort så mycket bra, så vad gör ETT fel?"
De var bra sagt.

Saker som sker när kamerorna har stängts av....

Vi ungdomar roade oss med "kind-skakar-tävling" på kvällarna.

"Biffen" Daniel OB-buss och hans tjej Hanna


"Lammköttet" Frida fotograf och "Stekaren" Martin fotograf

Martin vann kind-skakar-tävlingen hela tiden. 
Han såg mest galen ut!


En annan kväll. Här stjäl Marin två glas vin genom att byta
ut dem mot två tomma ölglas. Smart kille! 


Daniel tyckte att det var lite pinsamt...

Samma kväll trängde jag min fram i baren för att beställa ett
glas vin. Plötsligt så känner jag att jag har trampat på något.
Jag tittar ner och ser att det är Leif Pagrotsky som ligger på golvet
och gnyr.
Han kan inte ha varit mer än en meter lång stackaren.

Det har iallafall varit jätteroligt att ha fått chansen att följa med
till Gotland och jobba arslet av sig!
Det var som att vara på kollo.

SVT-Kollo för vuxna!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: