2008-07-10
 09:42:33

Stureplan, fast på Gotland

Tre synkar och en direktsäningen.
Helt lagom arbetsbelastning igår.
Idag är det dock alliansen som ska ha pressträff så då blir det blir mer jobb.

Igår var SVT-ligan ute och åt mat på Gotlands motsvarlighet till Stureplan....typ.
Det är fantastiskt intressant hur mycket ETT glas vin kan påverka när man
har jobbat en hel dag, är lite sliten och äter med 10 timmars mellanrum.
Servitrisen kom in med två tallrikar, lamm och biff.

Jag reser mig och ska guida maten till rätt person:
"Jag är lammköttet och biffen, han sitter DÄR nere i hörnet" så pekar jag på min kollega.

Kvällen bestod av två glas rött och låg humor. Fantastiskt roligt!

Fan att jag inte lyckas att få upp några bilder på bloggen.
Tekniska problem.

Nu är de frukost!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: