2008-07-20
 17:19:01

Krulltott Frida von Danielsson

I helgen har mamma och pappa besökt mig.
Vi gjorde Barkarby så att jag ÄNTLIGEN har fått ett soffbord och en ryamatta
från MIO.
En smula dyrt, men gud så skönt att äntligen få en hemtrevlig lägenhet.

På kvällen åkte vi till min svt-kollega och drack whiskey. 
De ni. Jag drack whiskey.
En far kan inte vara stoltare över sin dotter.


Sköldingebor på tunnelbanan från Vällingby

Imorse så följde jag med päronen tillbaka till Sköldinge.
Så ikväll blir det grillning och vin med HELA familjen (alltid lika mysigt), även
jossan och henns boyfriend kommer över på en virre.

Ikväll så har mamma gömt plattången och där med TVINGAT mig att 
stå ut med mitt lockiga hår.
Jag vet inte varför jag avskyr det så mycket.
Kanske för att jag ser ut som Micheal Jacksson.
Eller för att jag ser rund ut i ansiktet (mer än vanligt)

Men så länge mamma är glad, så  är jag glad.



Sabbe

diu e jättefin i din kallufs frido!!=) hihi.. vilka coola päron diu har!! Ja diggar diih, de låter juh som en toppenhelg! kram på´re



PUBLICERAT: 2008-07-20, 21:58:24 | URL: http://chippie.blogg.se/
Frida

haha vad söt du är! Jag ska försöka att vara en krulltott lite oftare, det är mer hälsosamt för håret! :)

Kraaam å krya på dig!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: