2008-07-05
 20:51:45

Karriär eller kärlek?

Vad sakta dagen går.

Den här dagen har varit totalt onödig. 
Precis som åldern 19. Totalt onödig.
Man måste bara genomlida den för att komma vidare.

Sjukt deppigt har det varit idag också.
Man kan inte få allt.
Så är det bara.

Synd att man måste välja om man ska satsa på karriär eller kärlek här i livet.

Tack saris för världens bästa deppmusik


Sara

Matt White.. toppenbra!! Åå va trist att dagen gick så segt.. Du kanske skulle sovit längre iaf. Lycka till MASSOR nu i Almedalen, jag ska kolla nyhetsbevakningen som aldrig förr. Vad heter reporten så man vet direkt om de är du! Kram kram å tack för en mysig fredag.


Frida

Taaack själv, de var jättemysigt!

Jag är helt besatt i mäklarna nu, måste se meeeer!

Hihi..

"min" reporter heter Love, han å jag ska jobba bara mot aktuellt. Har aldrig träffat honom så lite nervöst är de allt... hjääälp!



De värsta är att imorgon anländer båten till gotland kl 17. Och 17.15 ska behöver en fotograf sin utrustning som jag har i min bil.

Vaddå stressigt??



HOPPAS de går bra..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: