2008-07-02
 20:30:00

Juuuul juuuul, strååålande juuul

Jag vet inte om jag kan skriva det här... det kanske är lite för tidigt.
MEN.. ni känner väl mig.

Hur som helst.

TÄNK så mysigt det kommer att bli när det blir december igen.
Att få gå och julhandla, gå på café i gamla stan och äta lussebullar och
dricka glögg. Ååh så mysigt.

Jag råkade se en scen på tv där det var jul.
Mysigt.

Men först SOMMAR Å SOL!


Malin

Men gud! jag blev helt sålld! Åsså ska vi ha supersnygga å mysiga vinterjackor å snygga skinnhandskar. Åsså kanske vi har varit utomlands å fått bränna med! Å snygga vinterskor! Å skitsnygga jeans! ÅH!!! JUUUUL! Vi måste baka knäck frida. Å ha en liten gran. Å massa levande ljus! det finns ljus som doftar jul! kanel typ! åh! Mörka nätter med massa julbelysning på husen!


Frida

Åh vad skönt att hitta en som är lika tokig som jag! hahaha MYSIGT!


Sara

Såå synd du åker till Malaysia. Annars skulle vi ju såklart sticka till USA över jul. Där om ngt är de upplysta hus. De hade vart ngt! Då tycker till å med jag de är kul med alla julsaker.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: