2008-07-16
 21:55:10

inga sömnproblem här inte

Undra varför man inte går och lägger sig när man är så trött så att
det är jobbigt att hålla ögonen öppna.
Jag har faktiskt sovit "middag" två timmar. 
Väääääldigt skönt.
Men när jag vaknade så var jag sådär jobbigt förvirrad, och visste inte
vilken dag det var, om jag skulle till jobbet eller om jag var ledig.

Snart ska jag natta mig själv.

Först ska jag bara berätta att jag har köpt en nattmask/ansiktsmask.
Jag har funderat på det sååå länge, det är perfekt att ha när man flyger och vill ha det mörkt.
Speciellt nu när jag ska till Malaysia och ska spendera 22 timmar på ett flyg.
Mycket bra köp!

Duktig Frida.
Tack mig själv.





Malin

Oh underbart köp frida! jag har tre stycken! En ordentlig som ja köpte själv...som var ngt dyr..men bra! Sen två lite roligare som ja fått...Skiitbra när man har migrän med!


Frida

Hihi ja de är ju superbra!! Jag ska erkänna att det var du som inspirerade mig till att köpa en! hihi.. Jag är nöjd över mitt inköp!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: