2008-07-03
 09:10:57

Detta måste ni se...

Visst berättade väl jag att jag fick pepparspray på mig när jag var i Linköping.
För att ni ska förstår hur ONT det gör... så får ni ett litet smakprov.

Jag kan tänka mig hur galen jag såg ut.


sussu

nej men jävlar va ont de måste gjort. Vad var de för mupp som spruta på er o varför gjorde han det? Faaan att ni inte fick tag på honom. Puss trevlig sommar


Frida

Jag vet inte! Någon idioooot! han ska vara glad att han inte åkte dit! Då hade jag slagit ihjäl honom!

Puss på dig!


sandra b

Hahahaha! Åh, stackars dig och han! Men fan jag skrattar ihjäl mig vad roligt. Det är något visst med skadeglädje. hahaha! Åhhh, tårarna rinner, jag som precis sminkade mig...hahahahaha!


Frida

hahaha ja såhär efterår skrattar fan jag med. Jag känner mig ändå rätt cool som har testat, även om det inte var frivilligt direkt! hehe



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: