2008-01-02
 09:43:12

Välkommen 2008

Tillbaka på jobbet efter igen jul, nyår och sjuttioelva miljarder kalorier. Idag är det första dagen på Rapport vilket kommer bli spännande. Än så länge har dagen sett ut precis som på ABC:

1. Starta datorn
2. Hämta "liten stark" kaffe.
3. Kolla om det har kommit ut nya lägenheter på bostad.stockholm.se


Men de händer väl mer sen kan jag tänka mig.

Nyår var väldigt trevligt. Dock fick jag INTE träffa Madde eftersom det var MALIN som Sara bor med. Haha... en smula pinsamt. Det var jättekul att träffa tjejerna, vi (Sara och jag) drack Irish Coffe och vin och åt got mat. Jag gjorde Irish Coffee i små plastmuggar som man brukar ha på toaletten, hihi.. det var en ny upplevelse. Sara tyckte att det var lite starkt men jag själv anser att det var nog den godaste Irish som jag gjort!! Det KAN ha att göra med att det var riktigt whiskey. Mums! 

Årets sista Irish!

Till tolvslaget så träffade vi även några bekanta till Sara som också kommer från Skövde (en av de iallafall) men de var väääldigt tråkiga så vi smög iväg när de inte såg och hoppade på tunnelbanan hem.
Malins och Saras lilla etta som de bor på var jättefin!!! Inte helt fel att bo mitt i city ett stenkast från T-banan.
Kvällen avslutades med kebab och flera avsnitt vänner, sen somnade vi gott och INGEN vaknade med bakfylla. Vilken välsignelse! Eller framför allt bra början på ett nytt år!


Sara, Malin och skumpan!

God fortsättning!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: