2008-01-12
 14:27:58

Höjden Av Lycka

Hej jag heter Frida och jag är klänningholist.
Det är samma sak som alkoholist, fast man ständigt är i behov att köpa nya klänningar. Speciellt nu när det är realisation (som det faktiskt heter) så är det OTROLIGT svårt att stå emot frestelsen.
Jag köpte som sagt en urläcker klänning på Grandpa med Sara förra veckan, eller var det nu i veckan?? Ja, de var det kanske. Idag trippade jag in på NK eftersom jag skulle köpa en "freebra", en superbra BH som man kan ha till klänningar med bar rygg.
Jag hittade det jag skulle och var på väg ut.... tills jag råkade gå förbi French Connection. Och där hängde den, klänningen som jag har tittat på ett tiotal gånger.. som ett ljus i mörkret lyste den upp hela affären. När jag gick fram till den så kändes det som i slutet av en film där allting slutar bra. Där Han och Hon får varandra i slutet. En fin slutsång som spelar så vackert att man nästan börjar gråta.
Jag fattade tag i min älskade vita klänning med silverbrodyr och insåg fakta, den var nedsatt till halva priset. 50%.
Gud har visat sig igen.
Nu sitter jag på pressbyrån, helt omtumlad av lycka, och tittar lyckligt på min klänning. I bakgrunden hör jag en vacker slutsång.
Vi fick varandra till slut.
Jag och Klänningen.


Sara

Ååå, va de va trevligt igår. Först nu börjar jag kvickna till..mycket vin vart de. Men till eran bar måste vi ju gå igen. Det va ju såå mysigt å trevligt där. Hoppas du mår bättre nu. Vi får ta en kaffe i veckan å skvallra lite. Kraam


Yohanna

Haha... vilken lycka!! Härligt!! Hoppas klänningen satt som en smäck ;)
Var i metropolen på vår gamla gata i helgen minsann, knackade på hemma hos din bror som ju köpt hus fick jag höra?? Skitgulligt hus! Men ingen hemma.. Åkte dit lite senare och fick en kram av hans flikka när hon fattade vem jag var :P Men träffade aldrig din bror, synd ju!

Jag ska OXÅ köpa nån klänning minsann, fått presentkort av mor i helgen.. på Lindex.. Å jag tycker dem har massa fina kläder emellanåt, skojsigt å handla litta där! Blir det i veckan, smita iväg på en liten extra lång lunch kanske :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: