2008-01-07
 13:37:34

Besatt

Vad har hänt med mig? Har jag gått och blivit vuxen eller är det bara nya intressen som helt plötsligt har uppstått. Jag är helt besatt i att köpa parfymer och fina hudkrämer. Köpte en av Chanels parfymer i julklapp till mig själv och jag kan inte sluta dofta på den. Jag vill ha meeer! Jag har även hittat ytterligare en ny doft som kommer från Burberry. MUMS! Jag skulle vilja ha på mig alla på en gång.
Idag innan jobbet så gick jag in på Åhléns och köpte en dagkräm från Lancóme, den ska göra mig 10 år yngre så om ett par dagar kommer jag vara 13 år igen. Så spännande va!
Man ska börja kämpa mot rynkorna i tid.
Men en bra dagkräm och en bra nattkräm är ju ett måste!! Stackars lilla ansikte annars.

När jag får min lägenhet så ska jag rada upp alla mina parfymer och krämer så fint i badrummet, och ta hand om dem som om de vore mina barn.


Yohanna

Gaaaah, du använder ju fel märke ju ;)
Du är rolig du.. inte mer vuxen, bara shoppaholik juh ;) Njut dina dagar i Stockholm & stoltsera med ditt jobb så mycket du orkar. Jag har stolt berättat för min sambo om dina prestationer!! /Y.


Frida

Jag ska faktiskt beställa en från Mary Kay också ;) Men jag vet inte vad bara... nått mot rynkor! hihi... har du några tips??? Helst någon nattkräm.
(Jag har två produkter från MK redan, så lite bra är jag)


Sara

Åå, då ska vi kolla på massa krämer imorgon. Det är ju såå roligt. Jag vill oxå ha massa men de är så satans dyrt. Men du får ju inte använda mot rynkor än!! De ska man ju ha när man upptäckt den första. Nu ska man ju ha fukt i massor så de inte kommer alls=) Ses imorgon, Jag längtar. Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: