2008-01-17
 21:37:53

2008 - Det oekonomiska året

Jag tappade hoppet idag. Vet inte varför, men idag känns allt svårt och krångligt. Massa saker som man måste veta i livet som man går runt och förtränger... skatter, csn, lån, topplån etc... ränta mig hit å ränta mig dit!
Så jobbar jag ihjäl mig men har ändå inte så mycket pengar som jag vill ha.. imorgon och hela helgen måste jag gå upp 04.00.... då alla andra kommer hem från krogen.
Så är jag dunder förkyld med massa halsont.
Jag ska jobba 9 dagar i rad.
Vilken hemsk värld jag lever i.


Jag känner igen känslan...
image41


Sara

Å va jag känner igen sånna här dagar. De suger! Men på lördag ska ju vi iaf ha en lugn kväll. De blir väl trevligt! Och åtminstånde har du ju 2 jobb. Ett kul å ett som funkar så länge. Allting ordnar sig!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: