2008-02-01
 09:34:38

Tröttilitrött

Tröttaste än den tröttaste.
När väckarklockan på telefonen ringde imorse så hittade jag den inte. Och när jag inte
stänger av klockan så låter den bara högre och högre... ändå hittade jag den inte.
Urk, jag blev galen.

På tunnelbanan till jobbet så kände jag en lukt som var mycket bekant. Men jag kunde inte
placera den. Efter ett tag så kom jag på vad det var, -hästshampo.
Var det någon som hade tagit fel imorse och istället  hade duschat med hästschampo? För någon
häst syntes då inte till.
Nu var det visseligen ett tag sen jag la ner ridsporten, men lukten minns jag mycket tydligt.

Idag var det andra gången det hände.
På kort tid.
Jag sitter som en zombie på tunnelbanan, drömmer mig in i min Ipod.. tittar ut genom fönstret
och ser att jag är vid Tekniska Högskolan. Tänker: "här brukar jag gå av"..... men sitter kvar....
När tåget börjar rulla igen så inser jag fakta, att jag inte gick av där jag skulle gå av.
Varken hjärnan eller kroppen är med idag.
De var bara att åka vidare och hoppa av vid Stadion istället. Nu är väl inte det någon katastrof...
men jag tror att det är dags att börja ta igen lite sömn som jag har missat det här året.

Nu ska jag rycka upp mig, dricka en liter kaffe och fundera på vilken låt jag ska
lägga upp på min blogg idag. Jag lärde mig nämligen det igår, och insåg att det var MYCKET roligt!

hejhej.


abbelwood

http://www.youtube.com/watch?v=sd9Kvq_jx-U

Här har du en fantastisk låt, som ju dessutom handlar om precis det du fick göra i morse. Vilken slump!


Frida

hahahahaha
I LOVE IT!
Det här ska bli min nya partylåt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: