2008-02-14
 17:20:44

The Road To Hell?

Kanske hade Chris Rea ratt nar jag satte pa min ipod pa flyget mot
Gran Canaria. The Road To Hell ar den forsta laten av alla 150 st som slumpvis
spelas.
For flygresan blev just ett "Hell". Jag hade precis somnat, vilket ar otroligt ovanligt.
Da jag vacks av flygvardinnorna som sager att vi maste Nödlanda i Spanien.
Jahaa???
Kapare??
Hjaaaaalp!
Var e flytvasten??
Var e falleskarmen??

Men tack och lov sa var det inget fel pa planet, "bara" pa en av passagerarna som
visst hade fatt problem med hjartat. Stackars gamla kvinna.
Sa resan som redan var onodigt lang blev annu langre da vi blev staende
i Spanien ett tag.
Usch!
Det var lite dramatik och spanning dar ett tag med ambulanser och blaljus.
Den stackars kvinnan blev kvar... och flyget fick lyfta igen efter nagra timmar.
FYRA pa morgonen var vi framme.
Da fragade hotellpersonalen om vi ville ha mat.
Ehhh... no thanks... I want to SLEEEP!!!

Idag firar jag att jag overlevde flygresan.

Annars sa ar det fint har. ALLT INGAR. Drinkar, vin mat you name it!
Underbart!
Jag har druckit min forsta Irish Coffee i solen.
Fy sa ackligt.
Jag maste nog avsta fran mina alskade irish den har veckan.
Battre med kalla drinkar.

Fan va de e dyrt med internet har....
eller dyrt a dyrt....
jag har bara 2 euro pa mig sa da far jag bara skriva har i 20 minuter.
Det ar pa tok for lite.

Det kommer mer uppdatering i veckan hoppas jag.
Jag kan inte tanka mig en dag utan internet.

Nu ska jag aterga till solen och bestalla nagon kall mumsig drink.
Mer update kommer mina vanner!

Ma sa gott saknar er!


sara

Frida min älskade vän. Vad de är tooomt. Idag när jag skulle ringa mitt dagliga samtal till dej på bussen så gick de ju inte. Fick ringa J ist. Inte lika kul. När du kommer hem ska jag lära dej att drika vanliga drinkar. Nu är de slut med kaffe å whiskey! Ta hand om dej nu efter den dramatiska flygresan, kan tänka mej att du hade panik och hyperventilerade. Haha! Och tänk på att gratis är gott! KRAMAR!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: