2008-02-03
 20:15:54

Slutfest med West End Star

Finally!
Update från lördagens ståhej!

Sara och jag hade en otroligt lyckad kväll. Det var länge sen jag skrattade så mycket...
Vi drack Irish Cofffee och vin. När alkoholen väl började verka så bytte vi vår pop mot opera.
Eftersom det "var så vackert..." haha.. Vi var inte kloka någonstans. 

Varken Sara eller jag har jobbat med West End Star (Som gick på TV3?) vi har inte ens sett det på tv. Förutom
fem-tio minuter i lördags. Detta hindrade självklart inte oss från att gå på slutfesten. 
Men rätt kontakter så kommer man långt i livet. Iallafall till roliga fester.
Festen bestod av champange, vin och dans. Saras pälsmössa stod för underhållningen under kvällen, och även hon själv då hon sjöng för Magnus Karlsson (som var programledare). Han såg dock inte lika road ut.
Men jag tyckte hon var modig. Hihi.

Runt tre eller fyra, vad vet jag... så tog vi en taxi hem. Vi stannade vid 7Eleven och köpte varma mackor, eftersom korvarna var slut. Taxichauffören väntade snällt utanför. Sen fortsatte vi färden hem mot St. Eriksplan.
När vi hoppade ur taxin så möter vi tidningsbudet utanför vår port. Sara tänkte då vara lite vänlig, så hon tar en tidning av honom och säger:
"Hej tidningsmannen, jag tar min tidning här så behöver du inte komma upp med den till mig."
Här finns då två hakar.
1. Tidningsbudet måste ända gå upp för trappan eftersom andra i huset måste ha sin tidning.
2. Sara har ingen prenumeration på någon tidning.

Jag skrattade så jag höll på att kissa på mig.
Väl hemma så kollar vi så att alla grejer är med hem, det är dem.
Nästan..
Sara har till och med för mycket saker med sig hem. Hon har en svart tröja från H&M också. I rätt storlek och allt,
vilken tur!


 
Ett av alla mina vinglas.. som jag råkade vara lite för hårdhänt med.


Saras fd. jobbarkompis från Melodifestivalen


Jag, Sara och Tocke.. Tocke visade hos vägen hela kvällen.


Pälsmössan gick några varv runt.


Pälsmössans ägare.

Nu hoppas jag bara att Sara-darling lägger upp lite bilder från lördagen. Hon har sjukt roliga bilder.
http://nolita.blogg.se/

Nu är det vinstop igen.
Till lördag.


sara

Nu är de alkoholfritt vin som gäller!
Haha, dina bilder är ju minst lika roliga som mina, om inte roligare. Usch va jag ser sliten ut med, fast de va jag ju säkert oxå. Jaja, hoppas allting går bra i Uppsala. Nu är de viktigare än någonsin att du skriver ALLT i bloggen eftersom jag inte har någon mobil. Kraaam!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: