2008-02-17
 11:51:54

I are Frida who is you

Halllaaaaaaaa!

Fan vad trott jag ar att jag inte kan skriva a,a och o!
KAN kan jag val... men det tar sa lang tid for mig, och alla sekunder ar dyrbara for mig
och da har jag inte tid att leta svenska bokstaver. Mer tid at bloggen istallet!
I Love you my blogg
idag regnar det lite lite.. eller duggar. Darfor passar jag pa att umgas med narmaste
dator. Jag skulle aldrig i mitt liv klara mig utan en dator.
Min kare barndomsvan Lina fragade mig nar jag var i Linkoping och halsade pa
hur mycket jag sitter vid dator varje dag.
Da svarade jag att det ar lattare att rakna ut hur mycket jag INTE sitter vid datorn.
For det ar ju sa.
Jag sitter vid datorn jamt.
I love my mac.

An sa lange sa har inte skammt ut mig med min daliga engelska.
Som nar jag var i Thailand och skulle beratta for en engelsman att vi hade odlor i taket.
"You know, we have turtles in our room"
Engelsmannen och Goran tittar underligt pa mig...
"No, what she mean is that we have lizards in our room..."

Jaha! Hoppsan sa!
Whatever!
Han fattade val att vi hade djur i rummet iallafall. Sen om det var en
skoldpadda eller en odla ar val skitsamma.

Nu har duggregnet upphort, dags for att branna sig ytterligare
och dricka en espresso.

Ingen GT fore kl 12.
Trist liv.



Ps.
Ingen behover forvanta sig nagot vykort.
Bara lilla mormor. For hon ar sa gullig och satter in alla vykort i ett
fotoalbum som hon sa fint sparar i bokhyllan.
Sen skriver hon ner i sin dagbok "Idag fick jag ett vykort fran Frida"
Du ar sa fin lilla mormor!
Ds.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: