2008-02-22
 09:43:39

En kort resumé och tusen bilder

Nej.
Jag har inte dött.
Det är internet i lägenheten som inte fungerar.
Katastrofalt.
Så än en gång sitter jag på jobbet och skriver i min blogg.
Resan hem från gran canaria gick relativt smärtfritt. Vi gick upp kl 04.40 på morgonen för att sätta oss på bussen till flyget som körde i 150 km/h på de små vägarna i bergen.
Jag var livrädd.
I bussen satt det en liten pojke på 4 år som konstant pratade med sin mamma och frågade hur "många Motell de fanns i världen".
Gulligt.
Tyckte jag.... tills han spydde av åksjuka bakom oss.
Suck.

Det var en smärre chock att komma från 25 graders värme till -6 grader och en halv meter snö. (Vi landade i Luleå) Och jag kan inte påstå att det var så mycket mer sommar i Uppsala. Plusgrader och ingen snö iallafall. Tack och lov.

Här kommer ett smakprov från resan.

          

Sol vind och vatten.... eller drinkar menar jag såklart....

    
Partyklädd för att gå ut på nattklubb.... typ..


 
Självporträtt var fantastiskt roligt!

   
Jag underskattade februari-solen och brännde mig SÅ mycket! Aj aj.

  

Kolla på utsikten var trevligt.... eller nää.. man såg inte ett skit faktiskt!

Sist men inte minst.
Den osminkade och OPLATTADE sanningen om Frida Danielsson.
Så här hemsk är jag utan plattat hår.

Nog för den här gången.
Nu är det helg!


Yohanna

HÄRLIGT å se era bilder!! Ser gött ut, verkligen.


Malin

Jasså e de sååå du ser ut i håret egentligen! hihi! Men det ser ut som ni haft en riktigt bra resa! Ser fram emot the story behind the pictures! hehe! By the way, skönt att höra att du inte dött! Ses imorgon gumman!



PUBLICERAT: 2008-02-22, 17:03:06 | URL: http://charmig.blogspot.com
sara

friiiiida i loove you. Nu ska jag plocka in ALLLLA mina saker. gratis är gott heter de när man är fattig...som jag. puss puss puss. imrogon ska vi ha sååå kul.



PUBLICERAT: 2008-02-23, 01:39:03 | URL: http://nolita.blogg.se
Hanna

Härligt ni såg ut att ha! Hur har det gått med lägenhet och så då? Och trivs du på jobbet? Kram



PUBLICERAT: 2008-02-23, 15:54:36 | URL: http://hanies.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: