2008-02-27
 09:17:30

Baywatch here I come!

Det var jättejätteskönt att simma igår!
De första 10 minuterna hade jag lite svårt att slappna av och koncentrera mig. Jag
hade jämt och göra med att hålla koll på vilka som ville simma om mig och vilka som jag
skulle simma om.
Men efter ett tag så var det bara skönt.
3 kallsupar.
Klorsupar är väl bättre än spritsupar?

Jag ska simma idag också! Tre dagar i veckan är väl rimligt!
Då kanske jag kan bli badvakt till sommaren!


Jag var sjuk dagen då fotot togs.


I natt jag drömde nåååågonting, som jaaaag inte drömt föruuuuuut!

I natt så drömde jag om lägenheten som jag kanske ska få.
Den var jättestor... men duschen låg i varadagsrummet. Det var lite konstigt.
Och så bodde det någon där som jag skulle bo med.
Åh.... den där lägenheten ger mig lite magsår så länge jag inte har sett den.
Tänk om det är ett ruckel?
Om grannarna är kriminella?
Hmm...
Men förutom jag så är det 16 (!!!!!!!) personer som har tackat ja till lägenheten.
Som sett den.
Då måste den väl vara okej?


Mitt blivande hem..?


Nu är det morgonmöte.
Sen senare idag så ska jag skriva något roligt här på min blogg...
Något som Sara insisterar på att jag MÅSTE skriva i bloggen....
Vilken cliffhanger va....


Sara

Ååå, friiida jag vet nått som inte du vet.. tralalal. Eller så vet du fast jag inte vet att du vet. Det är iaf roligt! Jag har MASSOR att prata om. Simma fort så vi kan prata i telefon sen. Och ja, lägenheten är nog toppen!! Om de inte är just kriminella och annat slödder som tackat ja. Men de tror jag inte. I helgen har Malin the partygirl ordnat things to doo. Sen måste vi haka på Antonsson på let´s dace fest på fredag.. Hmm, hoppas de inte krockar med Malins thing. Puss



PUBLICERAT: 2008-02-27, 18:03:56 | URL: http://nolita.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: