2008-12-01
 23:19:04

48 timmar med Gucci och Prada

EN GRYM HELG!

Jag har haft en av de bästa helgerna sen jag flyttade till Stockholm! Det är alltid
lika galet roligt att festa med Sandra och Lina. Jag garvar mig harmynt varje gång jag
umgås med dem.

På fredagen så blev det malaysiabilder och vin på Sveavägen hos Malin. Efter det så
besökte vi Inferno och East.
Inferno älskar jag lika mycket fortfarande. Dock så har jag tröttnat lite på East...


Ett par timmar, två treo och en pizza senare så var det lördag.
Hela dagen gick i temat "mysbyxor". Vi hängde framför datorn och kollade på youtube
och skrattade till Mia och Klara när "Gulletussan" sjunger "imse vimse spindel".
Jag höll på att kissa på mig av skratt.

Lördagkvällen började på stureplan, vi mellanlandade på en rockbar och avslutade
dygnet på ett kontor på Hötorget...

 
Ingen kväll utan "skaka-kind-och-ta-kort"

Henke & Martin


Här är vi på efterfest på ett företag som jag låter vara anonymt. Vi lirade
Rock Band och allt skedde på blodigt allvar. Vinna eller försvinna!



Jag var inte lika bra på Rock Band. Så jag roade mig med att se om mitt huvud var rakt,
till hjälp hade jag ett vattenpass.


Martins huvud var rakare



NU TILL KVÄLLENS HÖJDARE.

Jag, Lina och Sandra sitter på hötorget och väntar på tuben hem.
Plötsligt får Lina (eller vi alla) ett plötsligt sug på Ramlösa.

Lina går mot godis/läsk automaten.
Hon inser då att det saknas pengar. Tio kronor för att vara exakt.
Hon vänder sig om där Martin och Rastaman sitter för att höra om dem har
pengar.
För att citera henne:

"HALLÅ GRABBAR!! ÄRÄ NÅN SOM HAR 10 SPÄNN PÅ SÄÄÄJ??!?!?"


Det roliga är att alla som sitter på bänken på tunnelbanan tittar på Lina,
 - och börjar leta efter pengar. Precis som om det var till DEM hon ropade.
Fan vad jag garvade!



Lina tömmer alla grabbar på pengar och det slutar med att vi inte bara
har råd med en ramlösa. 
Vi får även råd med GODIS!



Kvällen slutar kl 07.00 då vi kommer hem.
Tidigt eller sent?
Det beror på hur man ser det.


sandra

Spisplatteöverdrag, ett fantastiskt fenomen. du vet sånna runda i plåt man lägger över spisplattorna. Finns i flera kulörer och avrianter. Mycket behänding och snyggt! :)



PUBLICERAT: 2008-12-02, 10:49:23 | URL: http://absolutsandras.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: