2008-12-11
 17:24:07

Face your fears -med Bonde söker Fru

Är det någon som följer Bonde söker fru?
Jag följer det inte, men har haft lyckan (?) att råka hamna framför tv:n två gånger då
programmet sänds.

Programet är så pinsamt.
Fruktansvärt pinsamt.
Så där pinsamt så man bara vill blunda, hålla för öronen och kanske till och med zappa.
Men något håller mig kvar.
Jag vill beskriva det som en "face-your-fears-känsla".
Ungefär som om en människa med klaustrofobi går in i en liten liten hiss och trycker på "stopp-knappen".
Bara för att plåga sig själv.


Den pinsamaste bonden är Magnus.
I Bonde-trailern som kördes på fyran i somras så kunde man nästan få för sig att han var snygg.
Men nej, där hade jag och hela Sverige fel.
Möjligvis om man kisar med ögonen... och har blurrat bilden innan.


I gårdagens program så pratade bonden Magnus med sin blonda tjej om åldersskillad.
Det skulle visst vara ett STORT PROBLEM för dem att Magnus var åtta år äldre.
Åtta år?
Det är väl ändå ingen åldersskillnad?
Fråga Hugh Hefne.

Kärleksparet skrev iallafall upp deras ålder på en lapp.
30-22 = 8
De satte dit lappen med en gummisnodd på en sten och slängde den i vattnet. Sen skulle problemet
"åldersskillnad" vara ur världen.

Gulligull.

Jag vet inte.
Jag kanske är oromantisk. Men hade det varit jag så hade jag knytit fast stenen i killen och
slängt honom i vattnet istället om han såg åldern som ett problem.


Nej, tack!



Jess

Nä åldern spelar väl inte så stor roll, men någonstans brukar gränsen gå iallafall. Var går din "åldersskillnadsgräns"? uppåt resp nedåt...

- nicke nyfiken


Anonym

Nä åldern spelar väl inte så stor roll, men någonstans brukar gränsen gå iallafall. Var går din "åldersskillnadsgräns"? uppåt resp nedåt...

- nicke nyfiken


Frida

Är man kär så finns det väl ingen gräns. Så länge det är lagligt.



Sen tror jag inte att en kvinna (eller en man) kan falla för en 30-40 år äldre man (eller kvinna).

Så vidare han/hon inte är miljonär. Men då faller man ju för någons egendom och inte personen i sig..

Som tex Hugh Hefne å hans små turturduvor.



Skulle Hugh Hefne sitta på hemmet och spela Yatzi hela dagarna så tror jag inte att playboybrudarna skulle svansa runt kring honom som de gör jag :)

Media och pengar gör honom intressant.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: