2008-12-27
 18:42:22

Sanna mina ord

Sen en tid tillbaka har jag varit trött
Försökt att vara allt på samma gång
Så mycket man kan göra och borde och vill
Mitt i allt så ska man räcka till 

Sen en tid tillbaka har jag varit tom
Och försökt att hitta spår som leder rätt
Det finns så mycket måsten att vara bra på det man kan
Och mitt i allt så ska man vara sann

Typ.

Det är lördag och jag sitter ensam i min lägenhet. För en timme sen så var tanken på 
en lugn kväll i min ensamhet ganska lockande. Nu känns det jävligt tråkigt.
Brutalt jävla skittråkigt faktiskt.

Jag längtar så tills Lina blir min sambo.
Då blir det knark, horor och sex varje kväll.

Neeeej.... jag skoja..
bara på helgerna såklart!

 

Me and my kommande sambo, som man säger på Ängelska



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: