2008-12-25
 18:54:54

En rapport från Sköldinge town

Sara har precis räddat min kväll.
Hon kommer nämligen till Stockholm imorgon, det innebär att jag hoppar på första bästa
tufftuff-tåg och åker hem. 

Det är lätt att bli uttråkad här när det inte händer så mycket.

Detta har hänt idag:

1. Jag har klappat en katt.
2. Druckit 1,5 liter kaffe
3. Fotat
4. Skrattat åt pappa som har ångest över att han har backat in med bilen i postlådan.

Jag citerat min far:
Far:   Kan inte du säga "Gubbjävel" till mig fem gånger är du snäll.
Jag:  Okej, Gubbjävel, gubbjävel, gubbjävel, gubbjävel gubbjävel.
Far:  Det är ändå sju gånger för lite känner jag. Jävla skit!

Nu väntar jag på Jossan.
Vi ska förtära vin (sjääääälvklart) och gå loss på våra kameror.
Sen ska vi fisa i kör i våra mjukisbyxor. Jag har tänkt att fisa ett D-dur medan Jossan mer fiser loss
på ett G-moll.
Kan bli fint.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: