2008-08-12
 20:53:42

Vilken bra dag!

Idag har jag varit JÄTTEDUKTIGT och tagit en spruta. Till och med lilla mamma
ringde och sa att hon var stolt över mig som tog sprutan.
Nu är jag skyddad mot Hepatit A i 25 år! BRA!

Stackars lilla arm!

Efter sprutan så drog jag mig in mot stan för att köpa ett par skor. 
Istället så kom jag hem med två supersköna bh:ar och en t-shirt
från T-shirtstore. Älskar den affären!
Jag var ute efter tröjan TV SCREEN egentligen, men den var slutsåld
överallt. MEEEEN däremot så fanns det en kvar på deras hemsida!
"Du borde nog beställa den direkt, annars är den slut snart"
sa kassörkillen.
"jaha då lånar jag din dator och gör det" Sa jag"
"Ehh... okej"
Så jag ställde mig bakom kassan inne på SOUK och beställde min älskade
t-shirt. Killen passade på att gå iväg och köpa sig en fika.
- Där stor jag själv i affären bakom kassan.

Jag måste ju se väldigt pålitlig ut!


MIN SUPERSNYGGA TV-SCREEN!
(Jobbar man på SVT så gör man)

Denna köpte jag idag!


Yohanna

Du slår ju alla rekord. Du gör sånt som vi andra bara tänker :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: