2008-08-26
 09:16:36

Tisdag - En dag full av smärta

Smärta nr 1
Träääääningsvääääärk
efter mitt första gympass igår. Jag är dock riktigt jävla stolt över mig själv.
Det var så kul att vara tillbaka i gymmet igen, även om det var ett nytt gym utan en enda människa
som jag kände till!
Tre dagar i veckan är det som gäller nu!
Mån, tis, tors!
Mr G har slängt ihop ett fint träningschema till mig.

Smärta nr 2
Mitt öra! Aj aj aj! Vet i tusan vad som försegår där inne. Men så fort man trycker på örat så väääärker
det. Aj!
Kan man få en diagnos så här direkt på bloggen?

Smärta nr 3
Min visdomstand.
Den jävla tanden.
Jag är säkert på att den är här för att förstöra mitt liv.
Tack och lov har jag fått en tid hos tandläkaren.... den TREDJE oktober klockan 10.00.
Det är tre timmar efter att mitt flyg från Malaysia landat på Arlanda.
Det positiva är att jag kommer att vara så himla trött så de kan dra ut varenda jäkla tand om de vill,
för jag kommer sova!


Yohanna

Varför trycker du på örat? :) haha...

Förkylning på gång kanske? Jag brukar få ont och att det liksom kliar i öronen och retas där inne när det är lite bakterier på gång i systemet... ??





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: