2008-08-05
 12:56:40

Som förut... fast mindre snö

Nu sitter jag i Piteå.
Det var inte igår. Imorse var jag och Mr G ute på en morgonpromenad.
Allt ser ut som förut. Fast det är lite mindre snö såklart.
Skönt.

Piteå är verkligen pytte pytte pytte litet....

hejdå!


Sara

Tänk min daliga runda in till och sen hem från city, den hade man kommit Piteå runt på.

Hoppas allting är bra å att du träffar många friends från förr. Jag har köpt ett SL-kort och kommer å hänger med dej i förorten sen. Myyysigt va!Å i förrådet gick de in massor, och de är inte ens fullt. Bra va, fick du mitt mms? Puss å kram å hälsa göran.


Yohanna

Sms om läget, tack!!


Frida

Yes! jag fick ditt mms. Men det var helt svart! haha! Not good!

BRA att du köpt SL kort. De var på tiden! Nu kan vi sitta och åka tunnelbana hela dagarna om vi inte har något bättre för oss!

Puss å kram


Sara

Jaa, men visst. Jag ska åka ALLT! Alla färgor, tvärbanor, bussar. Nu jävlar. Vad tror du om att kollektivtrafiks luffa i sthlm nästa vecka?


Kussen

SMHI varnar för nytt hällregn ...och i Norrland har temperaturen krupit under noll. Läste jag just på Aftonbladet. Vad gör du där uppe? Jag har jobbat hemma och tagit ett dopp i Poolen under min lunch. Vissa har det bra :-)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: