2008-08-21
 12:32:24

Slöpropp

Åhhhh jag kan bara inte ta tag i något idag.
Jag sitter här i världens mysigaste morgonrock och uppdaterar "BjörnsBytare"
var och varannan minut. Dricker min andra kopp kaffe.
Inget händer.

Jag gjorde så snygga inköp igår. 
En klänning från MQ och en väska från Åhléns city.
Jag är mycket nöjd.
Och mycket pank.

Imorse kl 9 ringde jobbmobilen - som vanligt.
Den ringer nämligen bara den tiden om jag är LEDIG.
Jag svarade inte.

Istället somnade jag om djupt och drömde om att jag körde en
buss med mina kollegor i. Då frontalkrockade jag med tre bilar,
varav en blev mosad. 
Jag ringde 112 om och om igen. 
Men inget svar.
Efter ett tag kom jag fram till larmcentralen. Då sa dem att jag skulle
få böter för att jag hade ringt för många gånger.

Böter?

Jag vaknade helt utmattad.
Jag skulle ha svarat i mobilen när den ringde och gått upp istället...




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: