2008-08-02
 16:59:59

Rosévindar på södermalm

Mina Malaysiatjejer är  i storstan!
Igår började vi med en kaffe på nybrogatan. Efter det ville
Saras och mina smaklökar äta Thaimat. Då gick vi vidare
ca 5 meter till Rice där vi mumsade i oss härlig stark mat och vin!
Det kändes lite mystiskt att sitta salongsberusad kl 16 på dagen.
Men oj så trevligt!

Efter några timmar på östermalm så begav vi oss vidare till söder
och levde på rosévindar hela kvällen!


Mina tjejer!


Piiiiis Sandra


Vi är ju så snygga!


Nisse kom förbi också!

LOVELY!



Sara

Ajaj, min tumme sover än efter att jag tog tag i den där vattenhinken.

Tack för igår tjejer. Faaantastiskt trevligt. Hoppas ni får en ännu bättre kväll ikväll. Trots pissregn.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: