2008-08-15
 17:37:13

Fredagskänslor

Kan inte bara den här fredagen fortsätta som den har gjort.
Lungt och skönt.
Jag har varit ute och filmat sms-tävling på norrmalmstorg och även
auktion i Berzelii Park med kläder och möbler från Dramaten.
Fantastiskt vackra saker!
Jag skulle vilja köpa allt!

På lunchen sprang jag iväg och köpte mig en ny bok eftersom jag läste
ut min andra på väg till jobbet imorse.
Jag har blivit bokgalen.
Jag älskar att läsa böcker om kvinnor skriva av kvinnor som lever i Stockholm!
Kanske för att jag känner igen mig många gånger?
Det gjorde jag iallafall i min senaste bok Bitterfittan.
Riktigt bra!

Så ikväll blir det ett glas vin i soffan och min nya bok Storlek 37.

Här har ni Koop - Come to me
Älskar den här gruppen!


Hanna

Den ligger här i Tumba oxå men ett mycke bättre område. Så jag tror att det är många som vill ha den. Men vilken tur du hade! Kram



PUBLICERAT: 2008-08-15, 19:39:59 | URL: http://hanies.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: