2008-04-13
 17:05:55

Vart tar helgen vägen?

En helt vanlig söndag.

Kl: 09.30 Vaknar, lägger mig i mamsen stora säng och sover vidare.
Kl: 12.30 Ta en treo. Sover vidare.
Kl: 15.00 Tar en dusch. Startar mobilen. Läser alla skickade sms.
Kl: 16.00 Värmer mat från gårdagen. Mår illa, äter den inte. Lägger mig i soffan.
Kl: 17.00 Ser på någon repris på tv. Läser mottagna sms. Sover lite till.
Kl: 17.30 Smakar på maten som blivit kall. Smakar då lite bättre.
Kl: 18.00 Äter lite glass. Packar och åker tillbaka till Stockholm.


Nästa helg ska jag göra något annat.




Yohanna

Hahaha... jaa :) jag fattar inte hur du orkar festa nästintill varje helg! Själv blir jag helt paj i flera dagar.. Men du är betydligt mer festrutinerad än jag :) Tell mej lajtör abour it all :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: