2008-04-22
 19:50:25

Vad vill ni mig???

Jag blir trakasserad av CSN. För det första har jag ett lån på 135 000 kr att betala tillbaka.
Fine. 
För det andra så kräver dem att jag omedelbart betalar tillbaka några tusen som straff för att
jag har tjänat för mycket pengar samtidigt som jag studerade.

Idag satte CSN in 2 285 Kr på mitt konto.
WHY?
Det är ju 100% ett fel från deras sida, det är säkert någon annan stackare som skulle
ha dessa pengar till sitt konto. Så får jag lida för det.
För det är faktiskt INTE kul att ha pengar på sitt konto som inte är sina egna (no shit?)
Så nu har jag något att vara sur över ikväll... så skönt!

Idag har jag gått till och från jobbet.
Mycket duktigt för det blir tillsammans en mil.
Så, då fick jag de sagt.

Nu ska jag drömma om att Bono ringer på dörren och frågar om jag vill ha hans
brillor. Jag älskar dem. Så läckra!
Ska hitta dessa.
Gör ni de, säg till.

Puss på dig snygging!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: