2008-04-04
 09:52:48

Två Schulman mot en Adam Tensta

Helt GALEN kväll igår!
Dock är jag på tok för  b a k i s  för att skriva och berätta om den nu.

Måste bara säga:
Började kvällen på inferno, lamm och rödvin.
Bartendern säger "Men hej, hur är det med dig, det var länge sen du var här" 
Det är PRECIS så jag vill ha det.
Fy fan vad jag älskar Stockholm!

Later.

image143

Pimp my car


Anonym

Den skulle ju heta "Jag dansar om du betalar taxin."


Frida

den rubriken kommer sen baby!
Men nu har du ju avslöjat den! FY!


Yohanna

Wow vad snygga dem där stövlarna är... Kan du köpa ett par åt mig också? Lyckas fasen aldrig hitta ett par vettiga bruna stövlar utan spetstå eller 10cm klack..... :(


Yohanna

Å du! Scarfen, är den köpt i Thailand? Den känns bekant :) Skitsnygg!!


Frida

ja jag älskar stövlarna. Perfekt klack!
halsduken köpte jag i thailand, den var egentligen till min mor, men jag har "lånat" den av henne! :)


Yohanna

Förstod det (schalen)! Jag köpte en likadan till en kollega som också har mörkt hår.. skitsnyggt på henne också! Nästa reda till Thailand blir det ett gäng inköp :)


Hanna

Vilka sjukt snygga stövlar du har. Vart har du köpt dom? Kram



PUBLICERAT: 2008-04-06, 18:25:05 | URL: http://hanies.blogg.se
Frida

De är köpte på scorett! De är jättesköna å snygga :)


sussu

snygg du är frida



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: