2008-04-14
 17:20:40

Sommar i Stockholm!

Yes baby!
Jag lämnar Uppsala och kommer tillbaka till Stockholm i sommar!!!
Den 13 juni slutar mitt vikariat här i Uppland och den 23 juni går jag
på mitt nya vikariat på SVT i Stockholm fram till den 15 augusti.
H U R R A ! ! !
Tänk vilken tur att jag fick min lägenhet! Å så nära jag kommer ha hem
till lägenheten sen då! SKÖNT!
Det känns jättebra att ha 10 dagars glapp mellan vikariaten, då
ska jag passa på att ha semester och bara njuuuuta av solen
på min balkong.

u n d e r b a r t.

image164


Anonym

GRATTIS!!!! Du är fast i SVT träsket !! Gött =)



PUBLICERAT: 2008-04-14, 21:31:32 | URL: http://got2music.blogg.se
Sara

Söders höjder är faaaantastiskt! Nu blir de sommaren i city (och vällingby) 2008! Yeah vi ska ta över djurgården och snaps och allt va utecompaniet heter.



PUBLICERAT: 2008-04-14, 22:44:57 | URL: http://nolita.blogg.se
Yohanna

Shit vad skönt, HÄRLIGT Frida!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: