2008-04-17
 09:48:08

Shoppoholic

Jag tänkte sätta lite färg på våren!
Min finfina tröja som satte stop för min tågresa.



Har ni läst Dn.se idag???

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=3130&a=761599

Klicka på länken.
Vaddå känna sig utpekad!!


Yohanna

Äh av vaddå? Du har väl inte en massa lån och kronofogdar som springer efter dig? :) Shopaholic är du, men det var jag nog också lite en kort period i början när jag bodde i Sthlm.. Inbillade mig att det skapade en massa lycka och tillfredställelse... haha... Å så är det ju så roligt med prylar emellanåt... Men hey! Du vill ju resa... En resa eller 10 tröjor? Neeee... klart du ska resa mer damn it!! Först ska du ju med nån tjejkompis ut å resa verkar det som, å sen ska du ju med oss till Thai i vinter!! ;)


Frida

Nääää de har jag väl inte. Men jag shoppar toooo much! :) Jag bättrar nog mig!
Jag hoppas verkligen att det blir en resa i höst, de vore inte fel!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: