2008-04-18
 10:07:10

Pirripirr i magen!

Ja, faktiskt!
Förstå att jag kommer att köra bil i Stockholm hela sommaren.
Hjälp hjälp hjälp!
Min utgångspunkt kommer att vara på redaktionen i Stockholm, men någon dag
i veckan så kommer jag ändå behöva åka till Uppsala för att jobba.
Det innebär att jag får ta jobbilen från TV-huset och bila till Uppsala.
Very good!
Jag slipper betala tåååååg! Sen så kan jag poppa musik för mig själv!
Hi hi hi..

Jag vill ju faktiskt kunna köra bil i Stockholm... eller..  KÖRA bil kan jag ju.
Men det är ju det här med att hitta, och sen att ta sig fram och tillbaka i alla
filer. Stockholmstrafiken för mig är som trafiken i Bangkok för en Stockholmare.

Det är en bitterljuv känsla.
Jag vill vill vill köra bil. Men är nervöööös.

Jag tror att det här blir en bra helg!
Dagen börjar med en löneförhöjning (yeah yeah, Love you Boss) sen efter jobbet
så ska jag träffa några gamla classmates som jag inte har träffat på ÅR!
Fantastiskt trevligt!
Sen lördag, söndag ska jag bara njuta av ledigheten utan alkohol.

Annat som jag längtar efter just nu:
+ Få inreda min lägenhet
+ Rosévin på söder i solen
+ Att få jobba på rikset i Stockholm igen
+ Att få jobba med STOOORA kameran igen!


En genomblöt Frida som synkar en man i Luleå med den STORA kameran.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: