2008-04-21
 17:18:47

M A L A Y S I A - 2 0 0 8

KLART Å BETATT!

Jag, Lina och Sandra ska den 17 september flyga mot varmare breddgrader! Närmare bestämt
Malaysia. Vi gör en kort mellandlandning i Bangkok och därefter flyger vi vidare.
Vi ska sola, bada, sola, dricka vin, sola och dricka hederlig grogg.
Fy fan vad nice!
På vägen hem har vi en heldag i Bangkok vilket gör att vi även hinner göra ett besök där.

image180
Ovan huvudstaden Kuala Lumpur och nedan ön Redang.
image181

image182
Thai air here we come!
Obegränsat med vin på flyget, bara det är väl värt 16 860 kr? Jaa för fan!


Yohanna

Såååå... härligt med en resa till goa värmen! Spännande!! Hur länge blir du där och vart ska ni befinna er?? Bokat boende redan kanske?? Lite rapport på msn kanske :) lejtör!


Frida

Två veckor... och vart vi befinner oss vet bara ödet :)


Örjan

jag såg att du länkade något med DN och din privat ekonomi... och idag skrev de:
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1298&a=763186

som direkt fick mig att tänka på dig. På tal om värdelös: i fredags när jag behövde din hjälp med ett jätteproblem (tågpriser och tider till uppsala) då svarade du inte... Hmmm, vad ska man med vänner till? ;-)

ok ok nu blev du väl sur på mig... men jag är alltså delvis ironisk. Men det är ok. Jag vet att du innerst inne gillar mig ändå. senare...


Frida

Det tog ett tag innan det kopplade vem du var ÖRJAN! Men jag har inte fått något meddelande om tågpriser...? Kom det bort i sms/cyber-rymden kanske?


Örjan med jeansen

nej, meddelande, du svarade inte när jag ringde, då blev jag sur. Eller sur, det blev jag inte, men du tror ju det och jag låter dig gärna tro det. Jag ville ha svar på en gång, nu nu nu. Eller rättare sagt då då då. Så nått meddelande lämnade jag rakt inte. Och så var det ju oxå ett så STORT problem, så det kändes väl knappast befogat att lämna ett meddelande. ;-)

Lycka till med flytten imorgon!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: