2008-04-21
 08:04:46

Grillkväll i Uppsala!

Igår var det som sagt premiergrillning! 
Hade jag vetat att alla studenter i Uppsala lyxar till det lika mycket som vi gjorde
igår, då hade jag lätt pluggat här istället.

Ingen vegetarian här inte
Fint uppdukat hos grannarna!



Ett glas rött skadar inte en söndagkväll!


Dock så glömde jag att äta min sparris som jag var SÅ sugen på.


Avancerad efterrätt!


Mycket mycket trevligt!


Yohanna

Wow vilken meny! Vem är kocken...? :) Verkar himla lyxigt och trevligt! Inte helt fel, se till å inte mista dem matkontakterna sen! ;) haha..


Sabbe

De va verkligen en supernajs första grillning!! wiiiiee!! gillar våra grannar!! =D efterrätten va int dum den heller!! hoppas diu har en bra da på jobbet!! här kämpas de på me uppsatsen!! wiiiee.. va skoooj.. naaat! kraams på diih



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: