2008-04-15
 22:13:47

Borta bra men hemma värst.

Jag vill ut och resa nuuu.
Eller i höst.
Tidigast september.

Egentligen skulle jag vilja åka en månad, så man verkligen hinner
koppla bort vardagen och få ordentligt med sol.
Köpa en flygstol och sen ta dagen som den kommer. 
Ligga på den stranden man själv vill, bada när man vill, sola
varje dag, slippa svara i telefonen, låta bli att kolla mailen.
Bara må gått!
Ju mer jag reser, desto mer vill jag resa.
Det är som en drog.

Ibland känns det som att det är riskabelt att boka en resa när
man inte vet om man har jobb just den månaden.
Men och andra sidan.... måste jobbet ALLTID styra livet?
Då hinner man ju inte njuta av det?

Ett par veckors frånvaro förstör nog inte min karriär...






Thailand maj 2007


s

men friiiida vi ska juuu. Håll ut! Jag har nyss kommit hem. Jobbat min första stängning. Full å trött. Braa dag! Saaaknar dej kom hit. Puss


Yohanna

Du är HJÄRTLIGT välkommen att hänga med till Thailand (och ev. Kambodja, Fillippinerna) i vinter Frida! (På fullt allvar!) Vi kommer åka ca 4-5v. Det finns inget bättre än en lång semester, man blir sååå avslappnad.. hinner slappa massa men också upptäcka massa. Vi guidar dig gärna :)


Frida

Åh vad ni reser! Är de bara du och Jack som ska åka? Tror du seriöst att jag vågar ligga i en bikini bredvid dig på stranden! Ha ha! ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: