2008-04-19
 15:27:55

Återförening på Sveavägen

Igår kväll träffades vi igen, Piteågänget som förr i tiden festade i norrlands
mörkaste skogar. Igår gjorde vi det igen. Fast på Sveavägen!
Det blev en vild kväll som spenderades vid Skybar!

Skybar-vakterna var för övrigt sjukt dryga. När vi kom dit första gången så
kom bara Malin och jag in eftersom de andra var "för fulla", men det var dem verkligen
INTE. Vi gick iväg och kom tillbaka tre mintuer senare.
Då var vi för unga enligt vakterna. FAST att de kollade leg på oss innan och då var åldern inget
problem.
Vi gick och kom tillbaka. Då hade vi "för fula" kläder för att passa in på baren...
Men om vi LOVADE att klä oss lite bättre nästa gång så fick vi ändå komma in.
Det här är de värsta jag har varit med om!! OKej om det är dresscode och man ska
ha klänning eller kavaj. Men inte en jävel hade det väl uppe på Skybar.
Dryga som fan! Men men, det var trevligt väl där uppe!

Jag beställde en ramlösa och ett glas vitt som jag INTE drack upp på krogen.
Jävligt stolt över mig själv. Jag spenderade superlite cash!
Det ska jag fira med godis ikväll! Mums!



Sara o Kizzy


Kramkalas


Brudarna


Tomas o Malin


Eh....

Nästa gång blir det gröna-linjen-fest med start i Daniels lägenhet i Hässelby!
Pretty good!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: