2007-11-12
 10:11:53

Today is the day!

Nu sitter jag i Danderyd och äter lite frukost. Gröt och kaffe! Som sällskap har jag lill-kusin Rebecca och schäfern
Alessi. Snart ska jag ta tåget in till stan och göra min första dag på jobbet! Tjoooo! Lite nervös nu faktiskt! hi hi...
Tänk om jag går vilse i TV-huset! ha ha..

Mer uppdatering ikväll efter kl 23!


Jimmy

Lycka till på ditt nya jobb!



PUBLICERAT: 2007-11-12, 10:39:04 | URL: http://www.filmarens.blogg.se
sussu

good luck gumman!!! Det kommer o gå galant för dig. är lite avis på dig som har sånt kul jobb. Puss


Ida

Hoppas flytten ner gick smidigt å att det har gått bra för dig på nya jobbet nu då. men kan inte tro nått annat:P Så letas det lägenhet i sthlm nu då eller?? kram



PUBLICERAT: 2007-11-12, 15:52:28 | URL: http://www.idapersson.se
Göran

Hoppas det går bra för dig idag gumman!


Tina

Hoppas din första dag på jobbet var riktigt bra=) Lycka till framöver oxå! Kram


Frida

Taaaaaaaaack alla underbara vänner!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: