2007-11-20
 00:05:22

The Body Shop part II

Eftersom det verkade vara väldigt intressant det där med kroppssprayen så ska jag göra en uppdatering från mitt besök i Body Shop idag. Jag klev in i affären och frågade vad skillanden var mellan parfym och sprayen. OCH svaret blev att man kunde ha sprayen på hela kroppen. NÄHÄ? hahaha... Näe men den var också mildare och sen så kunde man ha den typ i håret (!?!) Bara en sån sak! ... hur som helst så doftade den jättegott så jag köpte den. Jag har suttit i mitt redigeringblock och doftat på den hela jobbardagen... stackars reportrarna, de måste ha luktat... (men gott).
Idag har jag klippt ihop tre jobb och de två första jobben var med två reportrar som var under 25 år, mycket trevligt! Det känns som att det är sällan som det händer i den här branschen.

Idag så fick jag även träffa statsministern, de gjorde en synk utanför mitt block. Tänk vilken uppståndelse det blir när herr statsminister kommer på besök. Jag tyckte mest att hans livvakter var spännande... jag började fantisera om vad som skulle hända om jag sprang fram och hoppade på Reinfeltd, helt appro på ingenting. Till sista tänkte jag på det så mycket så det nästan blev en tvångstanke. Tur att jag höll i mig. Efter det så började jag att fundera på hur min förklaring hade låtit OM jag nu hade hoppat på Reinfeltd... men jag kom inte på något bra. Min slutsats blev att jag nog hade fått kicken. TUR att jag snällt satt kvar på min stol :)

Till sist!! Idag går vi på SVT över från 4:3 till 16:9, och jag fick vara med och jobba denna historiska dag! MYCKET finare i rutan nu!


Ska du hälsa på? Sväng vänster.
254202-19


sussu

hahaha va du är rolig:) han skulle kanske blivit glad om du hoppade på honom tror jag. Du skulle sagt att du har honom som idol o kysst honom. Puss o kram


Jossan

du är inte klok någonstans frida.
hahaha.
keep it up. kul läsning!
POSSUM


Tina

Haha, du är dig lik Frida..=) Det var nog bra ändå att du inte hoppade på honom!


Fia

Men Frida, säg, vad är det för fel på 29-åringar då?!


Frida

Men Fia du vet väl att efter 25 så är man jättegammal. =)
Så jag är fortfarande ung ett tag till.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: