2007-11-14
 21:07:02

Jag, Tarmen och skon!

Idag var väl egentligen första jobbardagen kan man säga! När jag kom till jobbet.. eller till ABC-redaktionen, så fick jag en känsla av att "vara hemma". Det var en trevlig känsla! Det är skitkul att träffa nya och gammla abc/rapport:are som man ska jobba med!!
Idag började jag och min nya kollega Henning att klippa tarmen, det känns som en utmaning att börja sitt nya jobb med ett långjobb. Men samtidigt är det kul, det är ju sällan man får 2 hela dagar på sig att klippa ett inslag på 8 minuter. Skoj skoj!! Hela dagen på 7 timmar gick på 15 minuter kändes det som. Imorgon ska jag avsluta jobbet.. Så missa inte ABC 19.10 på fredag!

Imorgon efter jobbet ska jag på skorea på Gärdet! åh det ser jag fram emot! Massa läckra skor (från Scorett bland annat) som de säljer ut billigt billigt för att de ska börja sälja inredning i affären istället. Vi får se om det är något kvar när jag slutat jobbet. Annars så har jag hittat ett par SUPERLÄCKRA sövlar som jag mer än gärna skulle vilja ha! Men om jag nu ska unna mig dem, så blir det ändå inget innan lön, och så kanske jag har hittat ett par ännu snyggare...

Ja tack!
254202-16


sussu

åååh vill haaaaa va fina stövlar......puss


Frida

Jaaa visst var dem! hihi... kul att du tyckte det :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: