2007-11-25
 22:29:12

Helg i Bersika!

Den här helgen har bestått av vin, mys, god mat och mer vin. Jääätttemysigt! Dock gick helgen fort, men det brukar var så när man har tusentals planer. Det var skönt att slippa Stockholms gråa väder och få se lite snö, men dock kära läsare och norrlänningar... så trivs jag bättre i Stockholm! :)
Nu laddar jag upp inför nästa veckas hårda jobb på SVT, det kommer bli en skööön arbetsvecka med fyra dagar. Lagom. Veckorna springer iväg läskigt fort!! Nästa lördags hoppas jag på att mamma kommer upp till Stockholm, vi ska nog gå i gamla stan på julmarknad, sen blir det nog julfika på Vetekatten! Mumma!

Mer info blir det inte idag! Mer update imorgon när jag är back in the big city...typ!


I Piteå var det julstämning minsan! Iallafall en hel del snö!


Sara

Ååå, vetekatten, det är ett RIKTIGT kondis. Visst då? Jag kommer sakna dej när du åker tillbaka igen. Efter nyårs får vi skåla in oss i sthlm. Kraam



PUBLICERAT: 2007-11-26, 10:06:25 | URL: http://nolita.blogg.se
Tina

Meen... Pite som är så mysigt, hur kan du föredra Sthlm?! =P



PUBLICERAT: 2007-11-26, 19:54:25 | URL: http://iamtiny.blogg.se
Göran

exakt, piteå som är så fint! Måste få dig på bättre tankar gumman. = )



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: