2007-11-09
 23:59:51

Farväl Nordnytt!

Hej då!

Nu har jag gjort min sista dag på Nordnytt. Det är faktiskt blandade känslor, det är ändå rätt många som jag kommer att sakna. Alla (Läs: de flesta) har varit så snälla mot mig! Men nu är det dags att dra sig mot södern, å jag hoppas faktiskt på att jag blir kvar där nere. Jag är en södertjej och kommer alltid att vara en södertjej!
Håkan (från SVT i Sthlm) rinde när jag åkte hem från jobbet och sa "Friiiiiida, du står med på Schemat här på måndag!!"
ååååh så glad jag blev! Då kändes det verkligen påriktigt!
Jag är nästan lite avundsjuk på mig själv, för jag har världens roligaste jobb!


Min sista synk på nordnytt med reporter Micke.
254202-12



Nu ska jag avsluta den här kvällen med att hänga upp tvätten och fylla på mitt vinglas med Chapel Hill! Sist men inte mins!! TACK Jimmy för att du lärt mig allt du kan (även om det bara gick på 15 minuter) jag ska ta med mig alla lärdommar till ABC!

Hepåre!


Jimmys granne

Lycka till där nere i södern bland skorpioner, orm och fästingar ;-)


Frida

Taaack så mycket!!!



PUBLICERAT: 2007-11-10, 10:09:20 | URL: http://fridadanielsson.blogg.se
Yohanna

Shit vilken snygg kamerakvinna!! Oj oj... Du kommer gå långt, Frajda!! MASSA lycka till om vi inte hörs under helgen (och annars också, såklart). Vi ses kanske i Sthlm/K-holm 2008 då, om du blir kvar där!! S P Ä N N A N D E !


Konne Bonne

Så du ska till stockholm nu med kameran? *tar på sig förklädnad och drar för gardinen* ;-)


sussu

cool du ser ut med kameran Frida. kraaam



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: