2007-11-05
 19:18:36

En tisdag på jobbet

Juuuul, juuuul stråååålande juuuul!

 

Jag vaknade med en smula julkänsla när snön fortfarande låg vit på marken. Dock dödades den av att sätta sig i bilen och köra till Övertårneå där regner öste ner. Å va fan gjorde jag i Övertårneå då kan man undra... jaa.. jag filmade liftar i en skidbacke som inte fungerade, och det åkte jag och Jimmy nästan 70 mil för! My god!

Men det blev några fina bilder iallafall på vår vackra natur!

På vägen hem blev det underkylt regn och SNORHALT, så det gick inte fort direkt. Men med kaffe & bullar och Van Morrisons skiva som gick om tre gånger samt Björnes "Skäll inte på Hugo" så gick bilfärden tryggt hem.

Inte nog med det så fick vi se en räv och några renar som stod och betade vid vägen. SÖTA!

 

image3

Efter jobbet så skjutsade jag hem Jimmy och hämtade hans son på dagis, det ingår nämligen i uppgifterna på Nordnytt om man är ny, att hämta barn på dagis. Idag fick jag till och med en teckning på en raket av hans söta son! 

 

Nu är jag hemma i soffan och mumsar i mig laxpasta och väntar på att min käre sambo ska komma hem från jobbet. Han har inte diskat idag... och det är samma disk som jag inte diskade igår, som han inte diskade i förrgår.... det är ganska mycket disk idag. Det är kanske bäst att ta tag i den sen. 

Kanske...


Jimmy

Han brås på sin pappa!



PUBLICERAT: 2007-11-05, 20:52:18 | URL: http://www.filmarens.blogg.se
Frida

haha, de söta renarna eller den söta sonen? Eller räven?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: