2007-11-20
 21:36:21

Det kanske går åt rätt håll ändå...

Sådär...
Då har vissa besluts fattas idag. Nyår kommer att firas i Piteå tillsammans med sambo och andra par-vänner. Efter nyår dvs. den 2 januari så åker jag ner till Stockholm igen och hoppas på att SVT ska ringa in mig på jobb. Jag skrev det där mailet till chefen som jag tidigare berättade om... han svarade med detta: "Hoppas verkligen att vi ska kunna bereda dig mer arbete! Vi håller ögonen på det." Det var väl bra!!!

Idag känner jag mig lite "pirrig i magen" eller vad man ska kalla det... för jag har upptäckt ett visst antal lägenheter (7 st) som hyrs ut i innerstan i Stockholm till bara 22 åringar. Thats me! Inte för att jag har speciellt lång kötid men det finns ändå en liten gnutta chans att den 22 åringen skulle vara JAG... åh gud jag hoppas på det. En lägenhet i innerstan, inte dumt inte. Men jag vågar inte hoppas än. Annonsen ligger ute tills den 27:e november och då är väl 1 miljon 22 åringar anmälda.

Nu är det en timma kvar av arbetsdagen. Sen ska jag hem och räkna dagar tills jag blir ut/in-lasad, söka jobb och prata allvar med Alessi, (hunden). Jag tog en promenad med henne imorse men hon tokvägrade att gå. Hon ville hellre sitta hemma under sin korkek och lukta på blommorna...typ. Hoppas att hon är lite mer villig att promenera imorgon.



Våga vägra promenad!


Sara

åå, vilken söt vovve du får bo med!! Tänkte bara så här via nätet offentligöra att jag å malin ÄNTLIGEN fått en lägenhet. En liten liten yttepytte lägenhet men den är iaf en. En dyr en.. I Vasastan. I'm sooo happy. Kram på dej


Frida

Jaaaa!!! GRATTIIIIIS!!!!!!!!


Tina

Va härligt Frida..=) Hoppas dom ringer dig då!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: