2007-12-09
 15:38:44

Tomten, jag vill ha en lägenhet.

Idag funkar inte hemsidan för Stockholms bostäder.... jobbigt. Jag som vill se vilken köplats jag har på lägenhterna. Sist hade jag köplats 3.... värdelöst. Jag som låg etta ett tag.
Jag har gått med i bopunkten.se.. 295 spänn så får man se alla lägenheter som är tillgängliga. Jag har mailat på kanske 4 st.
Om bara min fasters gästrum kunde bli klart snaaaart! Då skulle jag ha ett rum med kök och badrum. Så perfekt det skulle vara. Med havsutsikt och allt. hihi... Men de dröjer nog ett tag skulle jag tro!



Här byggs det för fullt!


Junitjej

Hoppas du snart blir med lägenhet!



PUBLICERAT: 2007-12-09, 15:47:35 | URL: http://junitjej.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: