2007-12-05
 18:13:57

Pretty good!

Vilket ruggigt väder! Regn och rusk! Är det verkligen december?? Jaja, det kan jag leva med.
Eftersom jag inte hade något jobb förren kl 16 idag och jag började kl 13, så tog jag en liten sväng på stan. Jag promenerade längs nybrogatan (där hotellet ligger som jag ska jobba på) och kom fram till Saluhallen. Nej men är det inte The Body Shop som jag stöter på...  Då var jag bara tvungen att gå in och titta ifall de hade den otroligt mumsiga hudkrämen där. MEN den var faktiskt slut... snyft! Men den snälla personalen öppnade ett "presentpaket" där hudkrämen fanns, så då kunde jag köpa den! hihi.. så nu sitter jag och lukar sååå gott om händerna. Typiskt trevligt :)

Men.. jag måste bara få skryta lite om mig själv. Idag kom det in en fotograf till mitt block...
Han: Hej, vi har inte presenterat oss, är det du som jobbar på ABC?
Jag: Japp, Frida heter jag, hej.
Han: Var det du som klippte fredagsreportaget om Stureplanscenter?
Jag: Ja, det var det.
Han: Det var jättesnyggt klippt, det är sällan jag brukar fundera på vem som har klippt inslagen, men nu gjortde jag det. Bra jobbat.
Jag: TACK!

Åhh ni förstår inte känslan!!! Det måste ju verkligen vara ett bra betyg!! Glad glad glad!!

På fredag jobbar jag min första dag... eller morgon kanske man säger, på hotellet. 05.30 börjar jag! oooh! =) Sen ska jag provjobb på teaterbaren på kvällen.. jag kommer nog vara en smula trött då!! Men det bli kul!

Nu har jag även bokat biljett till SVTs Julfest!!!!! åååh så hima roligt det blir!! Det bar verkligen i sista sekunden kan man säga. Sista dagen och 1 minut innan de stängde! hihi... Så nu blir det förfest med jobbarkompisarna och sen middag! Underbart skoj! =)

Nu ska jag jobba vidare!


Anonym

Neeeej men GRATTIS. De va ju verkligen bra betyg. så kul när man får beröm ju=)
Spännande med alla jobb oxå. Frukostvärdinna verkar inte vara ett jobb för mej som är ju sjuuukt trött på mornarna. Men du kommer fixa de galant. Kram på dej



PUBLICERAT: 2007-12-05, 18:52:45 | URL: http://nolita.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: